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Edit 30/11/2023: 7 months later and still no fix. Bit incredible really. I've gone through the FAQ as has been suggested & nix. Tried to install on a new device, the app is stuck in a loop. I can only agree with the other negative reviews. You try to start the registration process and the link it sends navigates you to the play store, asking you to download the app, and then the whole process begins again. I've tried this on both Firefox and Chrome and I'm stuck in a loop. Very disappointed.
15 people found this review helpful
Santander Consumer Bank AG (Deutschland)
February 22, 2023
Hallo, wir sind für Sie da und unterstützen Sie bei der Aktivierung der App. Bitte schreiben Sie uns eine Mail mit dem Betreff „Appstore“ an onlinebanking@santander.de. Alternativ besuchen Sie auch gerne unsere FAQ-Seite auf unserer Homepage. Dort finden Sie nützliche Anleitungen für die Aktivierung der App nach einem Gerätewechsel. Ihre Santander
Justin Shenolikar
The apps recent update (8.11) revoked all permissions, including the ability to send notifications. It cannot be restored because the app now claims that it doesn't send notifications. Long story short, the app is broken right now. Fix it immediately, you cannot let people go without banking services for over a week
1 person found this review helpful
Santander Consumer Bank AG (Deutschland)
December 5, 2023
Hallo Herr Shenolikar, vielen Dank für Ihr Feedback. Der beschriebene Sachverhalt wurde bereits behoben. Wir bitten Sie, die Unannehmlichkeiten zu entschuldigen. Ihre Santander
Brad Ski
I have been trying for 2 hours to reinstall this app on my new phone. The website sends me to a link per sms. The sms sends me to install the app. THE APP IS INSTALLED. The app opens and starts the process all over again. For a bank institution to be so la la with their accounts worries me.
1 person found this review helpful
Santander Consumer Bank AG (Deutschland)
April 4, 2024
Hallo, vielen Dank für Ihr Feedback. Wir sind gerne für Sie da und unterstützen Sie bei der Aktivierung der App. Bitte senden Sie uns unter dem Betreff “Appstore” eine Mail an onlinebanking@santander.de. Schauen Sie auch gerne in unsere FAQ-Seite. Dort finden Sie nützliche Tipps zum Aktivierungsprozess der App. Ihre Santander